2016/09/27

2016/09/23

10 ciekawostek o Mr Olympia!

10 ciekawostek o Mr Olympia!

Zawody Mr Olym­pia to naj­waż­niej­sza impreza w kalen­da­rzu spor­tów syl­wet­ko­wych. Jed­no­cze­śnie jest to potężny biznes, przez który prze­wi­jają się ogromne pie­nią­dze. Poznaj 10 cie­ka­wo­stek na temat tego nie­zwy­kłego wyda­rze­nia z ponad 50-let­nią histo­rią.

2016/09/20

2016/09/17

Prostowanie ramion z linką wyciągu górnego, tylem do przyrządu

Prostowanie ramion z linką wyciągu górnego, tylem do przyrządu
          fot. bodybuilding.com

Pro­sto­wa­nie ramion z linką wyciągu gór­nego, sto­jąc tyłem do przy­rządu, ćwi­cze­nie raczej zapo­mniane i tak naprawdę nie­na­da­jące się do wyko­na­nia na każ­dym wyciągu. Zapewne jest to przy­czyną nie­chęci do jego sto­so­wa­nia.

2016/09/13

2016/09/08

Trening FBW z pasami treningowymi!

Trening FBW z pasami treningowymi!
Trening FBW z pasami treningowymi w domu, parku, na plaży, czy chociażby nawet na siłowni. Uniwersalny sprzęt i duży zakres ćwiczeń pozwoli nam na zrobienie dobrego treningu, gdzie tylko zechcemy.

"Gym Is Everywhere" z pasami treningowymi trudno się z tym zdaniem nie zgodzić. Jest to sprzęt na tyle wszechstronny pod względem ćwiczeń, jakie możemy na nim wykonać, a także miejsca, do jakiego możemy go zamontować, że w praktyce, siłownia naprawdę jest wszędzie. Jak już nie raz pisałem, dla mnie trening na świeżym powietrzu w blasku promieni słonecznych to coś pięknego. Jeszcze jeśli jest jakiś zbiornik wodny w pobliżu, cóż polecam!

W tym sezonie używałem swoich pasów treningowych w różnych miejscach, ale najczęściej była to plaża w Sopocie co wiedzą wszyscy, którzy obserwują mnie na Instagramie (przy okazji #FollowMe!). W związku z tym nie mogło być inaczej, materiały w postaci zdjęć do tego wpisu, właśnie z tego miejsca! Lecimy!



FBW z pasami treningowymi

Nogi

przysiady na jednej nodze z trx

przysiady na jednej nodze z trx


Plecy 
-Podciąganie tułowia w podporze /4 serie

podciąganie tułowia w podporze z trx

podciąganie tułowia w podporze z trx


Klatka piersiowa
-Pompki /4 serie

pompki z trx

pompki z trx


Barki
-Odwrotne rozpiętki w podporze /4 serie

odwrotne rozpiętki z trx

odwrotne rozpiętki z trx


Triceps
-Prostowanie ramion nad głową /3 serie

prostowanie ramion z trx

prostowanie ramion z trx


Biceps
-Uginanie ramion w podporze /3 serie

uginanaie ramion z trx

uginanaie ramion z trx


Brzuch
Dodatkowo można jeszcze dorzucić jedno ćwiczenie na brzuch, np. przyciąganie kolan do klatki piersiowej w podporze jak do pompki, nogi zaczepione o pasy treningowe.



podciąganie na drążku do karku

Jeśli mamy możliwość (ja miałem) można dorzucić jeszcze podciąganie na drążku, pompki na poręczach i przyciąganie kolan do klatki piersiowej w zwisie na drążku, z tym że wtedy musimy zmniejszyć liczbę serii w wyżej wymienionych ćwiczeniach. To byłoby na tyle, zerknij jeszcze na poniższą ofertę TRX i owocnych treningów!






2016/09/02

2016/08/30