2014/09/28

2014/09/27

Arnold Schwarzenegger -TOP 12 najlepszych zdjęć


Kim jest Arnold Schwarzenegger nikomu przedstawiać nie trzeba. Zdobywca wielu tytułów w świecie kulturystyki, w tym siedmiokrotny Mr. Olympia. Aktor, polityk, swego czasu Gubernator stanu California. I choć napisał blisko siedmiuset stroną książkę o całym swoim życiu, to na facebook'u pisze o sobie krótko...

"Former Mr. Olympia, Conan, Terminator, and Governor of California. I killed the Predator. I told you I'd be back."

2014/09/25

Trening z młotem. Zbuduj siłę i wytrzymałość.

uderzenia młotem w oponę


Uderzenia młotem w oponę, czyli trening z młotem. Świetne ćwiczenie na zwiększenie swojej siły funkcjonalnej, wytrzymałości i przy okazji, dobrze dające w kość. Z powodzeniem można stosować to ćwiczenie w treningu metabolicznym, Tabata -co bardzo polecam. 

2014/09/24

2014/09/23

2014/09/21

2014/09/20

2014/09/18

2014/09/17

Okrągłe plecy, jak sobie radzić z tą wadą postawy.

        fot: www.mmeridian.pl

Dzisiaj trochę o wadzie postawy jaką są okrągłe plecy u osób ćwiczących siłowo. Co powoduję występowanie tej wady, jak zapobiegać i jak zminimalizować skutki już powstałe. Wbrew pozorom nie jest to nic trudnego, wystarczy trzymać się kilku zasad. 

2014/09/15

2014/09/11

2014/09/10

Wykroki, pompki i unoszenie nóg w leżeniu ze świecą. - TRENER OSOBISTY # 2


"Trener osobisty" to seria wpisów przedstawiająca szybkie treningi, które można wykonać w domu. Posty poświęcone głównie paniom, ale również osobom, które dysponują na co dzień małą ilością czasu.

Trening na dziś: Wykroki, pompki, unoszenie nóg w leżeniu ze świecą.

2014/09/09

Dziennik Treningowy. Pierwszy tydzień z nowym planem i metoda progresji.

dziennik treningowy

W tym oto wpisie -> KLIK, przedstawiłem niedawno plan treningowy jaki sobie rozpisałem na wrzesień. Z racji tego, że od dość długiego czasu operuje podobnymi ciężarami, postanowiłem wprowadzić pewne zmiany w moim sposobie ćwiczenia. Tak, aby pobudzić mięśnie i zaserwować im nowe bodźce. 

2014/09/08

Przysiady, trzy najpopularniejsze wersje

przysiady ze sztanga na karku
               fot. crossfit757.com

A więc przysiady, można je wykonywać na różne sposoby. Począwszy od przysiadu zwykłego, przysiadu ze sztangą na karku i ze sztangą z przodu, które będą dzisiaj opisane, po takie odmiany jak przysiady z hantlami w rękach, przysiad sumo ze sztangą, bądź, np. kettlebell'em. Ten złożony ruch przez wiele osób uznawany jest za najlepsze ćwiczenie na nogi. I nie mogę się z tym nie zgodzić. 

2014/09/04

Przysiady, rowerek i uginanie ramion w podporze. - TRENER OSOBISTY # 1

trener osobisty

"Trener osobisty" to seria wpisów przedstawiająca szybkie treningi, które można wykonać w domu. Posty poświęcone głównie paniom, ale również osobom, które dysponują na co dzień małą ilością czasu.


Trening na dziś: Przysiady, rowerek, uginanie ramion w podporze.


2014/09/01

Zmiany na blogu, rozwój, nowe kategorie, nowe pomysły.

Dzisiaj tak bardziej ogólne. Nie minęło jeszcze pół roku istnienia bloga, a już setna liczba wpisów została przekroczona. Blog się rozwija, z każdym miesiącem notuję coraz większą liczbę unikalnych użytkowników, co oczywiście bardzo mnie cieszy. Wraz z rosnącą popularnością, moja kreatywność została bardzo mocno pobudzona. W związku z czym, cały czas wpadam na nowe pomysły, które ostatecznie pociągnęły za sobą zmiany na blogu. 


Nowe kategorie
Atlas Treningowy powstał około miesiąca temu, pomysł ten przyniósł za sobą kolejny, czyli aktywowanie konta na YouTube. Celem AT, jest zebranie w jednym miejscu wpisów dokładnie opisujących różne ćwiczenia fizyczne. Począwszy o tych typowych wykonywanych na siłowni, przez CrossFit'owe, Streetworkout,owe, domowe i inne. Do tego, oprócz wpisów z opisem i zdjęciami, na kanale YT, będą publikowane krótkie filmiki pokazujące jak dane ćwiczenie wykonać (takie uzupełnienie działu).


Kolejna kategoria Active Lifestyle, to dawany Dziennik Treningowy, którego pierwotnym założeniem było publikowanie mojej aktywności fizycznej w postaci tabeli i opisywanie jej. Zmiana nazwy wynikła z samoistnego przekształcenia się działu. W którym coraz częściej zaczęły pojawiać się treści niezwiązane z treningiem, aczkolwiek w jakimś stopniu ze sportem, owszem.


Kolejną nowością będzie publikowanie przeze mnie zdjęć z Instagrama na blogu.
Instagram
I rzecz jasna zapraszam do polubienia, KLIK