2014/09/09

Dziennik Treningowy. Pierwszy tydzień z nowym planem i metoda progresji.

dziennik treningowy

W tym oto wpisie -> KLIK, przedstawiłem niedawno plan treningowy jaki sobie rozpisałem na wrzesień. Z racji tego, że od dość długiego czasu operuje podobnymi ciężarami, postanowiłem wprowadzić pewne zmiany w moim sposobie ćwiczenia. Tak, aby pobudzić mięśnie i zaserwować im nowe bodźce. 



Jak to zrobię?
Zapisze na kartce (a nawet już to zrobiłem) liczbę powtórzeń i ciężar jaki zastosowałem w każdej wykonanej serii, w ciągu całego tygodnia, tak po prostu. PS. I to jest właśnie największa zaleta prowadzenia dziennika treningowego. Ponieważ cały czas mamy kontrole nad swoim treningiem. 

W kolejnych tygodniach będę stosował tzw. metodę progresji ciężaru. Czyli, z tygodnia na tydzień będę dokładał do każdej serii niewielką liczbę kg, bądź w miarę możliwości dołożę więcej powtórzeń. Po sześciotygodniowym cyklu porównam wyniki. Okaże się, ile wart jest ten plan. Rokowania są dobre, ponieważ po ostatnim treningu nóg pierwszy raz w życiu miałem tak wielkie zakwasy, ledwo chodziłem i z powodu bólu miałem problemy z zaśnięciem. To był ciężki tydzień, ale tak właśnie ma być! Shut Up And Train!



Tak jak zapowiadałem, dziś kolejny wpis z kategorii Atlas Treningowy, został wzbogacany o krótki filmik na YouTube. Tym razem post nt. Wyciskania sztangi na ławce płaskiej, doczekał się uzupełnienia. Oto on, zapraszam do oglądnięcia.




Na Instagramie w tym tygodniu, trening na dworze, w domu i na siłowni, bo każda opcja może być dobra!

przysiady

uginanie ramion w podporze

uginanie ramion lecąc na brzuchu na ławce skośnej



"Im ciężej pracujesz, tym szczęście bardziej Ci sprzyja!"



0 komentarze:

Prześlij komentarz