2014/09/04

Przysiady, rowerek i uginanie ramion w podporze. - TRENER OSOBISTY # 1

trener osobisty

"Trener osobisty" to seria wpisów przedstawiająca szybkie treningi, które można wykonać w domu. Posty poświęcone głównie paniom, ale również osobom, które dysponują na co dzień małą ilością czasu.


Trening na dziś: Przysiady, rowerek, uginanie ramion w podporze.




Główne mięśnie pracujące w trakcie całego treningu to: czworogłowy uda, pośladkowy, mięśnie proste i skośne brzucha, triceps.


Ćwiczenie 1
Przysiady, 15 powtórzeń
przysiady


Ćwiczenie 2
Rowerek, 12 powtórzeń (przyciągnięcie jednego kolana do łokcia i następnie drugiego =1 powtórzenie)
rowerek


Ćwiczenie 3
Uginanie ramion w podporze, 8 powtórzeń
uginanie ramion w podoprze


Uwagi:
-wykonaj trzy ćwiczenia jedno po drugim bez przerwy (1 obwód),
-przerwa między obwodami 30-45 sekund,
-zrób 8 obwodów.


Sprawdź inne wpisy Trenera Osobistego!

Wykroki, pompki i unoszenie nóg w leżeniu ze świecą. - TRENER OSOBISTY # 2


Wykroki w podporze, wykroki, przysiady - TRENER OSOBISTY # 3



0 komentarze:

Prześlij komentarz