2014/09/23

Trening na dziś, skupiamy się na nogach - TRENER OSOBISTY # 3

trening nóg

"Trener osobisty" to seria wpisów przedstawiająca szybkie treningi, które można wykonać w domu. Posty poświęcone głównie paniom, ale również osobom, które dysponują na co dzień małą ilością czasu.

Trening na dziś: Wykroki w podporze, wykroki, przysiady.


Główne mięśnie pracujące podczas całego treningu to: mięśnie pośladkowe, czworogłowy uda i dwugłowy uda.



Ćwiczenie 1
Wykroki w podporze. Po 5 powtórzeń na nogę. Przyjmujemy pozycje jak do pompki. Następnie kładziemy prawą stopę przy prawej dłoni, Kolano minimalnie na ziemią, pośladek mocno spięty i w tej pozycji przytrzymujemy 3 sek, zmiana nogi.
wykroki w podporze


Ćwiczenie 2
Wykroki w miejscu, 15 powtórzeń na nogę (stajemy w rozkroku i bez zmiany nogi wykonujemy zejścia do ziemi. Dopiero po zrobieniu założonej liczby powtórzeń zmieniamy nogę).
wykroki w miejscu



Ćwiczenie 3
Przysiady. 30 powtórzeń.
przysiady



Uwagi:
-wykonaj trzy ćwiczenia jedno po drugim bez przerwy (1 obwód),
-przerwa między obwodami 30-45 sekund,
-zrób 4-5 obwodów.
-ćwiczenie 1, ma na celu rozciągnąć mięsień pośladkowy i powiększyć mobilność w stawie biodrowym



Sprawdź poprzednie wpisy Trenera Osobistego!

Przysiady, rowerek i uginanie ramion w podporze. - TRENER OSOBISTY # 1

Wykroki, pompki i unoszenie nóg w leżeniu ze świecą. - TRENER OSOBISTY # 2



0 komentarze:

Prześlij komentarz