2014/10/26

Ćwiczenia na każdą partię mięśniową z zastosowaniem gumy (taśmy). /cz.2

ćwiczenia z gumą
                fot. fitbay.pl

Guma do ćwiczeń, jakże proste narzędzie, ułatwiające i wspomagające trening w warunkach domowych. Dzięki tym taśmą znacznie zwiększa się ilość ćwiczeń jakie możemy wykonać, nie posiadając w domu żadnego sprzętu typu hantle, drążki itd. 



Producenci takich gum, zazwyczaj sprzedają je w trzech rodzajach, które oprócz kolorów różnią się grubością. Co za tym idzie, mamy do wyboru różne poziomy rozciągliwości tych, że taśm. Dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie, począwszy od pań zaczynających przygodę z treningiem siłowym, po panów, którzy na swoich treningach używają już całkiem dużych ciężarów (choć w przypadku tych drugi gumy to raczej uzupełnienie treningu).


Dziś chciałbym przedstawić po jednym ćwiczeniu na każdą partię mięśniową, Dodatkowo ćwiczenia te ułożone są w kolejności typowej dla trening FBW, z podanymi liczbami serii. Efektem czego, jest to też gotowy plan treningowy


Nogi
-Wykroki / 3 serie -jedyne dzisiaj ćwiczenie wykonywane bez użycia gumy. 

Plecy
-Odwrotne rozpiętki  /3 serie
Odwrotne rozpiętki


Klatka
-Pompki /3 serie
pompki


Barki
-Unoszenie ramion w przód, jednorącz /3 serie
Unoszenie ramion w przód


Triceps
-Wyprosty ramion w opadzie tułowia /2 serie
Wyprosty ramion w opadzie tułowia


Biceps 
-Uginanie ramion /2 serie
Uginanie ramion


Brzuch
-Skłony tułowia w bok /4 serie
Skłony tułowia w bok




Inne ćwiczenia i gotowy trening również w cz. 1


0 komentarze:

Prześlij komentarz