2014/10/12

Idealny plan na zwiększenie siły mięśni! 100% skuteczności! Podsumowanie ostatnich 6 tygodni.

StrongMan

Właśnie zakończyłem mój 6 tygodniowy plan treningowy, który miał na celu, poprawienie ogólnego wyglądu sylwetki poprzez atakowanie mięśni coraz to większymi ciężarami. Jak się okazało efektem ubocznym było dość spore zwiększenie się ogólnej siły mięśni. A to spowodowało, że ów trening stał się idealnym planem na zwiększenie własnie siły!



Co prawda zwiększenie siły było też drugim mniejszym celem, dlatego ostatecznie mogę uznać, że założenie zostało spełnione w 200%. 

Link do tego planu poniżej, a ja przechodzę do rzeczy.



Poniżej znajdują się screeny z wszystkich 4 dni treningowych. Kolumna niebieska przestawia każda serie, liczbę powtórzeń i kilogramów używanych w pierwszym tygodniu. Pomarańczowa przestawia to samo, z tym, że w ostatnim tygodniu. Jest jeszcze kolumna zielona pokazująca różnice w kg bądź powtórzeniach jaka nastąpiła między właśnie pierwszym i szóstym tygodniem treningowym. Dodatkowo na czerwono zaznaczone są serie, gdzie siła wzrosła o 10 kg lub więcej. 


Na koniec chciałbym jeszcze tylko podkreślić, że od ponad 2 lat nie biorę żadnych odżywek ani suplementów i w trakcie ostatnich tygodni też nic nie brałem. W związku z czym za zwiększenie siły jakie nastąpiło w 100% odpowiedzialny jest trening, co jeszcze bardziej potwierdza jego skuteczność!!!


dzień 1



dzień 2



dzień 3



Największy wzrost siły nastąpił w Martwym Ciągu i mimo, że w ostatniej serii spadła liczba powtórzeń (z 6 na 2), to zwiększenie się siły o 50 kg to duży sukces.

dzień 4



Wyjaśnię jeszcze tylko jak wyglądały ćwiczenia Rwanie i Podrzut sztangi na barki, które opisane są w ten sposób: 1s. -15 powtórzeń.

Głównym celem tych ćwiczeń nie było wykonanie piętnastu powtórzeń w jednej serii, tylko zaliczenie ogólnie piętnastu powtórzeń, bez względu na liczbę podejść. Starając się zrobić to w jak najkrótszym czasie.



1 komentarz:

  1. Uzyskaj umięśnione ciało bez zbędnego tłuszczu w kilka tygodni http://bit.ly/ghbalancepl

    OdpowiedzUsuń