2014/10/04

Pompki, plank bokiem, skakanka - TRENER OSOBISTY # 4

trener osobisty

"Trener osobisty" to seria wpisów przedstawiająca szybkie treningi, które można wykonać w domu. Posty poświęcone głównie paniom, ale również osobom, które dysponują na co dzień małą ilością czasu.

Trening na dziś: Pompki, Plank bokiem, Skakanka.


Główne mięśnie pracujące podczas całego treningu to: mięśnie klatki piersiowej, triceps, mięśnie skośne brzucha. Dodatkowo trening ze skakanką mający na celu ujędrnić nogi i ramiona.



Ćwiczenie 1
Pompki, 8-10 powtórzeń (lub "damskie pompki" jako alternatywa dla osób początkujących).
pompki


Ćwiczenie 2
Plank bokiem, 20-30 sekund utrzymujemy się na jednym boku, po czy następuje zmiana strony.
plank bokiem


Ćwiczenie 3
Skakanka, 2 min intensywnego skakania.
skakanka



Uwagi:
-wykonaj trzy ćwiczenia jedno po drugim bez przerwy (1 obwód),
-przerwa między obwodami 45 sekund,
-zrób 5 obwodów


Sprawdź inne wpisy Trenera Osobistego!

Przysiady, rowerek i uginanie ramion w podporze. - TRENER OSOBISTY # 1

Wykroki, pompki i unoszenie nóg w leżeniu ze świecą. - TRENER OSOBISTY # 2


Wykroki w podporze, wykroki, przysiady - TRENER OSOBISTY # 3



0 komentarze:

Prześlij komentarz