2014/11/02

Przysiady bułgarskie, pompki z nogami na podwyższeniu, plank- TRENER OSOBISTY # 5


"Trener osobisty" to seria wpisów przedstawiająca szybkie treningi, które można wykonać w domu. Posty poświęcone głównie paniom, ale również osobom, które dysponują na co dzień małą ilością czasu.

Dzisiejszy wpis to już ostatni z pięcioczęściowej serii. Kolejna seria, z wykorzystaniem taśm i hantli już wkrótce.

Trening na dziś: Przysiad bułgarski,  Pompki z nogami na podwyższeniu, Plank


Główne mięśnie pracujące podczas całego treningu to: mięśnie czworogłowe ud, górny  akton klatki piersiowej, triceps i mięśnie proste brzucha. 


Ćwiczenie 1
Przysiad bułgarski, 10 powtórzeń na nogę
przysiad bułgarski


Ćwiczenie 2
Pompki z nogami na podwyższeniu, 8-10 powtórzeń
pompki z nogami na podwyższeniu


Ćwiczenie 3
Plank, 45-60 sekund
plank



Uwagi:
-wykonaj trzy ćwiczenia jedno po drugim bez przerwy (1 obwód),
-przerwa między obwodami 60 sekund,
-zrób 4 obwody


Sprawdź inne wpisy Trenera Osobistego!

Przysiady, rowerek i uginanie ramion w podporze. - TRENER OSOBISTY # 1

Wykroki, pompki i unoszenie nóg w leżeniu ze świecą. - TRENER OSOBISTY # 2


Wykroki w podporze, wykroki, przysiady - TRENER OSOBISTY # 3

Pompki, plank bokiem, skakanka - TRENER OSOBISTY # 4


0 komentarze:

Prześlij komentarz