2014/12/03

Martwy ciąg, wyciskanie hantli leżąc, wiosłowanie hantlami- TRENER OSOBISTY # 6

                          fot.youbeauty.com

"Trener osobisty" to seria wpisów przedstawiająca szybkie treningi, które można wykonać w domu. Posty poświęcone głównie paniom, ale również osobom, które dysponują na co dzień małą ilością czasu.



Tak jak zapowiadałem, kolejne części Trenera Osobistego, będą coraz bardziej wymagające, dlatego dziś plan z wykorzystaniem hantli.


Trening na dziś: Martwy ciąg na prostych nogach z hantlami wyciskanie hantli leżąc z uniesionym tułowiem, wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia.


Główne mięśnie pracujące podczas całego treningu to: mięśnie dwugłowe ud, pośladkowe wielkie, klatka piersiowa, triceps, mięśnie najszersze grzbietu i biceps.


Ćwiczenie 1
Martwy Ciąg na prostych nogach z hantlami, 15 powtórzeń
Martwy ciąg na prostych nogach z hantlami



Ćwiczenie 2
Wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia, 15 powtórzeń
Wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia



Ćwiczenie 3
Wyciskanie hantli leżąc z uniesionym tułowiem, 15 powtórzeń
Wyciskanie hantli leżąc z uniesionym tułowiem



Uwagi:
-wykonaj trzy ćwiczenia jedno po drugim bez przerwy (1 obwód),
-przerwa między obwodami 45 sekund,
-zrób 4 obwody


Sprawdź inne wpisy Trenera Osobistego!

Przysiady, rowerek i uginanie ramion w podporze. - TRENER OSOBISTY # 1

Wykroki, pompki i unoszenie nóg w leżeniu ze świecą. - TRENER OSOBISTY # 2


Wykroki w podporze, wykroki, przysiady - TRENER OSOBISTY # 3

Pompki, plank bokiem, skakanka - TRENER OSOBISTY # 4

Przysiady bułgarskie, pompki z nogami na podwyższeniu, plank- TRENER OSOBISTY # 5




0 komentarze:

Prześlij komentarz