2015/09/01

Koniec wakacji - pora na nowy Plan Treningowy. cz.2

Koniec wakacji - pora na nowy Plan Treningowy

Choć lato jesz­cze trwa, to waka­cje się już skoń­czyły. Naj­wyż­sza pora pod­krę­cić obroty, w czym naj­le­piej pomoże nam nowy plan tre­nin­gowy. Pię­cio­dniowy split to będzie dobra opcja.


Po wczo­raj­szym tre­ningu klatki dopa­dły mnie dość spore zakwasy. Uczu­cie do prze­ży­cia, lecz nie­stety jest to też znak, że po dzi­siej­szych nogach praw­do­po­dob­nie jutro nie będę w sta­nie się nor­mal­nie poru­szać. Do tego jeszcze ta temperatura, dziś w Gdańsku powyżej 30 stopni. I jak tu ćwiczyć;)

Dobra żeby już nie prze­dłu­żać, lecimy z tematem.


Plan Tre­nin­gowy – Split 5-dnio­wy­


Wto­rek – Pośladki + Nogi­


-Wykroki w miej­scu/ 5 serii, powtó­rze­nia 15–12–12-10-10

-Ugi­na­nie nóg leżąc na maszy­nie/ 3 s, 20–15–12

-Pro­sto­wa­nie nóg na maszy­nie/ 3 s, 15–12–10

-Mar­twy ciąg na pro­stych nogach z han­tla­mi/ 3 s, 15–12–10

-Przy­siady ze sztangą na kar­ku/ 4 s, 10–8–6-5

Po każ­dej serii przy­sia­dów, seria spięć łydek stojąc lub sie­dząc na maszy­nie.

W sumie 4 serie po 30 powtó­rzeń.


Inne tre­ningi znaj­dziesz TUTAJ. A już jutro kolejna część wpisu, tre­ning na mię­śnie nara­mienne.

3 komentarze:

  1. Nie uważasz, że przysiady na początku treningu były by lepszą opcją ;) ? pytam z ciekawości bo z reguły słyszałem żeby ćwiczenia typu: przysiady, martwy ciąg wykonywać na początku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tym planie treningowym cel jest taki, zeby nogi dobic przysiadami. W zwiazku z tym ciezar jest tez mniejszy, a powtorzenia mozna nawet podbic do 4x12 Palenie w miesniach i zakwasy masz gwarantowane :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń