2017/01/11

Trening FBW z priorytetem na nogi i pośladki dla kobiet średniozaawansowanych.

Trening FBW z priorytetem na nogi i pośladki dla kobiet średniozaawansowanych.

Dziś coś dla Pań już z pew­nym, lecz wciąż nie­du­żym doświad­cze­niem na siłowni. Mia­no­wi­cie tre­ning ogól­no­ro­zwo­jowy typu FBW z prio­ry­te­tem na nogi i pośladki.

Dokład­niej mówiąc, tre­ning prze­zna­czony jest dla kobiet z 1–2 let­nim sta­żem na siłowni. Prio­ry­te­tem w pla­nie są nogi i pośladki, czyli umówmy się, to na czym każ­dej, Pani naj­bar­dziej zależy. Całość opiera się na pod­sta­wo­wych zasa­dach FBW, czyli plany A i B wyko­ny­wane naprze­mien­nie z co naj­mniej jed­nym dniem prze­rwy mię­dzy tre­ningami. Ilość tre­ningów w tygo­dniu – 3.



Plan Treningowy

Trening "A"

Nogi/ pośladki
-Przysiady ze sztangą trzymaną na karku /5 serii
-Martwy ciąg na prostych nogach /3 s.
-Prostowanie bioder w klęku podpartym 3 s.
Klatka piersiowa
-Wyciskanie hantli na ławce skośnej /3 s.
Triceps
-Prostowanie ramion z drążkiem wyciągu górnego /3 s.
Biceps
-Uginanie ramion ze sztangą prostą /3 s.
Łydki
-Spięcia łydek stojąc ze sztangą na karku /3 s.

Brzuch
-Dwa dowolne ćwiczenia na koniec treningu, lub osobny trening w domu.


Trening "B"

Nogi/ pośladki
-Wykroki ze sztangą trzymaną na plecach /4 s.
-Unoszenie miednicy w leżeniu na plecach /3 s.
-Uginanie nóg na maszynie leżąc /3 s.
Plecy
-Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej, szeroki chwyt / 3 s.
-Wyprosty tułowia z opadu na ławce /2 s.
Barki
-Podciąganie sztangi wzdłuż ciała /3 s.
Kaptury
-Szrugsy z hantlami /3 s.

Brzuch
-Jak w trening u "A"

2 komentarze:

  1. Nie bez znaczenia jest stosowanie podczas treningów dobrej wody - np. woda z filtra redox niweluje negatywny wpływ wolnych rodników na nasz organizm, jest też świetna przy wzmacnianiu stawów, pomaga przy reumatoidalnym zapaleniu stawów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu jest link do filtra http://fitaqua.pl/produkt/redox/

    OdpowiedzUsuń